Mohammed Nasser Al Dosari: Expert and certified customer experience professional (CCXP) in implementing a comprehensive customer experience strategy that encompasses all customer experience pillars, including customer experience insights, service design, digital experience (user experience and user interface), digital governance, and business process quality. In addition, he completed the program at IESE and obtained a Senior Leadership degree. There are other advanced courses that focus on methodologies and strategies for using citizens’ experience to design high-quality government services and design thinking.
محمد ناصر الدوسري
خبير ومتخصص معتمد في تجربة العملاء (CCXP) في تنفيذ استراتيجية شاملة لتجربة العملاء تشمل جميع ركائز تجربة العملاء، بما في ذلك رؤى تجربة العملاء وتصميم الخدمة والتجربة الرقمية (تجربة المستخدم وواجهة المستخدم) والحوكمة الرقمية وجودة عمليات الأعمال. بالإضافة إلى ذلك، أكمل برنامج في IESE وحصل على درجة القيادة العليا. أيضا حصل على دورات متقدمة في المنهجيات والاستراتيجيات لاستخدام تجربة المواطنين في تصميم خدمات حكومية عالية الجودة والتفكير التصميمي